Diary About Stuff Link
A U R E L I E
Kembara Ilmu edisi 2

Friday, March 22 @ 10:41 PM | 0 Comment [s]

Di sini sekali lagi aku tercampak ke nogori ore(negeri orang). Kali ni di SBPI Gombak. Honestly,I'm just a 16 years old girl,faris petra student and spending my whole high school at the Golden Khersonese (tanah semenanjung letew). Penggembaraan kali nie bermula pada pukul 9 malam when the Transnasional bus arrives at PC. Continue to YS...and then here. I'm wondering,kalau lah aku tak terima scholarship nie,aku sedang buat apa erk? Wasting my life acting like a typical high school girl or become the wild one,gorgeous and single forever? Nahh,won't happen. Semua yang berlaku ada hikmah. Mana tahu nanti aku boleh pergi ke seluruh dunia,bermula dari Semenanjung. This is the time,to see the world. Aku tak pernah berasa keputusan aku untuk berada di sini salah so why don't you try? Take a few years away from your family and feel the difference. I can guarantee it's good one feeling. ^^V
 
   Seeing new face,meet new friend,discover world and visit other school,it's fun. Mengajar erti kehidupan and berdikari,berdiri di tempat orang tak sama macam di tempat sendiri. You have to ADAPT. Kalau tak dapat,honest lah u'll fail. :-)

Labels: ,


Post a Comment


Older Post | Newer Post

Guestbook
I supposed to have more free time *sigh*

STRICTLY AD IS NOT ALLOWED.

SPAMMER is PROHIBITED.

only leave nice words please .



History
  • Japanese Speech Contest
  • frust yang x terhingga T_T
  • Kembara Ilmu part 1

  • Tabung Kemanusiaan
    tekan jangan tak tekan ! sumbangan bakti kepada pemilik belog :)


    Credit

    Template by : Aurealia
    Thanks to : Wanaseoby
    Images : Tumblr

    Best View at GOOGLE CHROME!